Jäsentietojen päivitys

Perinneyhdistys Kuneitran Kojootit Ry:n jäsenet!

Jos yhteystietonne muuttuvat, voit päivittää tietosi itse SRTL:n jäsenrekisterissä. Siis liity Membookiin ja ole hyvä ja pidä huoli, että tietosi ovat ajan tasalla.
Jos digiloikka ahistaa, lähetä muuttuneet tiedot  Jussi Tuomiselle sähköpostilla osoitteeseen kojoottijussi@gmail.com, Jussi auttaa.

Liitto Membookissa
Kuten varmaan olette huomanneet, jäsenrekisterin siirto Nekkarista Membookiin tehtiin vuoden vaihteessa. Tammikuun lopulla lähetettiin kutsut liittyä Membookin käyttäjiksi niille jäsenille, joiden sähköpostiosoite liiton tiedossa oli. Ensimmäisen vuorokauden aikana yli 10% liiton jäsenistä rekisteröityi Membookiin. Membookiin rekisteröityneet saavat Membookin kautta jo joitakin sähköisiä jäsenpalveluita. Jo lähitulevaisuudessa voimme hyödyntää Membookia myös yhdistysten ja liitonkin väliseen viestintään.

Membookissa jäsenet pääsevät myös muokkaamaan jäsentietojaan eli jos osoitteesi vaihtuu, voit käydä itse vaihtamassa sen Membookissa. Voit myös tarkistaa muiden tietojesi, esimerkiksi palvelustietojen, oikeellisuuden. Kaikki Membookiin liittyneet ovat saaneet tämän vuoden jäsenmaksulaskun Membookin välityksillä. Toivottavasti mahdollisimman moni myös maksaa laskunsa tuota sähköistä kautta. Sillä tavalla voimme säästää liiton rahoja laskujen postitusmaksuilta ja käyttää rahat johonkin meitä hyödyttävämpään asiaan. Vaikkapa kriisihallintaveteraanien tukemiseen.

Membook Oy käyttää Paytrailin maksupalvelua. Paytrail tilittää maksun verkkokauppaan ja maksajan tiliotteella maksun saajana näkyy Paytrail Oyj. Ei kannata siis pelästyä, jos saa maksun maksettuaan sähköpostia Paytrailta. Paytrailista saat lisätietoa osoitteesta www.paytrail.com.

Lasku ja palvelut myös perinteisesti
Membookiin siirtyminen ei tarkoita sitä, että jäsenistö nyt pakotetaan käyttämään sähköisiä palveluita. Kaikki palvelut saa myös perinteisesti. Paperiset laskut tullaan jatkossakin lähettämään niille, jotka syystä tai toisesta eivät Membookin käyttäjiksi ryhdy. Myös osoitteenmuutoksen voi tehdä soittamalla liittoon tai Membookin asiakaspalveluun tai lähettämällä vaikka tekstiviestin samoihin numeroihin.